این روزها گوشی های هوشمند،

این روزها گوشی های هوشمند، به بزرگترین همراهان ما در زندگی روزمره تبدیل شده اند تا جایی که بدون آنها زندگی برای بسیاری از ما سخت‌تر خواهد بود. در این میان استفاده از نرم‌افزارهای گوناگون ‌روی این هوشمند‌ها، منجر به آن می‌شود که انرژی باتری آنها با سرعت بیشتری تخلیه شود و طبعا هیچ یک از ما دوست نداریم ‌در میانه راه با یک هشدار Battery Low مواجه شویم.

به گزارش «تابناک»، امروز قصد داریم چند اپلیکیشن برتر برای ذخیره بیشتر انرژی باتری گوشی های هوشمند اندروید یا به اصطلاح نرم‌افزارهای Battery Saver را به شما معرفی کنیم. قطعا با توجه به میزان استفاده ای که ما کاربران در طول روز از گوشی هوشمند خود داریم، این دست از نرم افزارها از جمله ابزارهایی هستند که به شدت به آنها نیاز پیدا می‌شود.

قبل از هر چیز، ذکر این نکته اساسی است که بر اساس آمار، حدود 50 درصد ‌کاربران به هنگام خرید گوشی هوشمند خود، طول عمر باتری را مهمترین یا یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب خود می‌دانند. از همین روی، تولید کنندگان اپلیکیشن های ذخیره باتری این موضوع را به خوبی برای کسب عواید و منافع مد نظر دارند و نرم افزارهایی با قابلیت‌های ابتدایی تا پیشرفته را در این خصوص به بازار عرضه می‌کنند.

با این تفاسیر شاید بتوان نرم افزارهای زیر را از بهترین و برترین نرم افزارهای سال 2015 در این حوزه دانست؛

1 – Du Battery Saver

این مورد یکی از بهترین ابزارها برای ذخیره هر چه بیشتر انرژی باتری هوشمند شماست. برخی آزمایش‌ها اشاره کرده اند که این نرم افزار قادر به ذخیره انرژی باتری شما تا 50 درصد بیش از حد معمول است. نصب این نرم افزار منجر به آن می‌شود که همه عملیات پشت صحنه و انرژی‌بر، برای ذخیره بیشتر باتری متوقف شوند. همچنین چندین حالت یا مد مختلف برای ذخیره انرژی باتری وجود دارد که متناسب با نیاز خود می‌توانید آنها را فعال کنید.

برای دریافت این ابزار از Play Store به اینجا مراجعه کنید.

برترین اپلیکیشن های 2015 برای ذخیره انرژی باتری در اندروید

2 – Juicedefender

این مورد نیز یکی دیگر از برترین ابزارهای ذخیره انرژی باتری است که قدرت و گزینه های بسیار خوب آن برای عملکرد بهینه، منجر به انتخاب آن می‌شود. وجود پروفایل های متعدد مبتنی بر نیاز کاربران، زمان‌بندی انجام عملیات، مدیریت پیشرفته WiFi و 3G و کنترل عمیق و هوشمند GPS از جمله امکانات خوب این ابزار است. این ابزار در سه نسخه ارائه می‌شود: رایگان، Plus و Ultimate که البته در نسخه رایگان برخی امکانات اصلی موجود نیست، ولی باز هم در همین حد پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران خواهد بود.

برای دریافت این ابزار از Play Store به اینجا مراجعه کنید.

برترین اپلیکیشن های 2015 برای ذخیره انرژی باتری در اندروید

3 – Battery Doctor

اگر بحث از نرم‌افزارهای ذخیره انرژی باتری باشد، قطعا باید Battery Doctor را در فهرست بهترین‌ها جای داد؛ ابزاری با واسط کاربری بسیار جذاب و ساده با قابلیت ارائه Real-Time اطلاعات. این ابزار البته‌ خودکار در هیچ عملیاتی دخالت نمی‌کند و تصمیم گیری را بر عهده شما می‌گذارد. تنها با نشان دادن هشدارهایی در مورد عملیات یا ابزارهای انرژی‌بر شما را برای ذخیره انرژی باتری هدایت می‌کند. از دیگر قابلیت های خوب این ابزار، نشانگر میزان و زمان انرژی باقی مانده و سطح فعلی باتری است.

برای دریافت این ابزار از Play Store به اینجا مراجعه کنید.

برترین اپلیکیشن های 2015 برای ذخیره انرژی باتری در اندروید

4 – Battery Defender

این ابزار تا حد زیادی شبیه به Battery Doctor است. ابزاری که با غیر فعال کردن سخت افزارها و عملیات انرژی‌بر می‌تواند بین 20 تا 40 دقیقه طول عمر باتری هوشمند شما را افزایش دهد. همچنین قابلیت Sleeping این ابزار می‌تواند این مدت زمان را حتی بیشتر نیز بکند. در سایر امکانات همان گونه که گفته شد، این ابزار مشابه نمونه قبلی است.

برای دریافت این ابزار از Play Store به اینجا مراجعه کنید.


اگر خوش شانس باشید

مذهب در ترکیه

درباره مذهب کشور ترکیه اگر بخواهیم چیزی بگوییم اینطور می توان شروع کرد که در ادوار گذشته مسیحیت دین رایج این کشور بود و بعدها در حدود اوایل قرن یازدهم بود که دین اسلام به صورت کامل در سراسر ین سرزمین رایج شد و حتی در زمان اپراتوری قدرتمند عثمانی انها داعیه رهبری سایر کشورهای اسلامی را نیز داشتند.در سال ۱۹۲۴ برای اولین بار به صورت رسمی دین اسلام به عنوان مذهب رسمی این کشور اعلام شد و تنها ۴ سال بعد از ان این بند در قانون اساسی مورد بازبینی قرار گرفت و با شعار جدایی دین از مذهب باعث شد تا بند فوق از قانون اساسی ترکیه پاک شود.بر همین اساس از آن تاریخ به بعد ترکیه با عنوان کشوری غیر مذهبی خود را معرفی کرد و این در حالی بود که بیش از ۹۹/۸ در صد از مردمان این سرزمین مسلمان می باشند. از این میزان در حدود ۸۰% سنی حنفی و مابقی نیز شیعه می باشند..در حدود .۲ در صد نیز مسیحی و یهودی در این کشور زندگی می کنند.

تور ترکیه
اکثر شیعیان ترکیه در نزدیکی مرزهای ایران مستقر هستند و طیف وسیعی از انها قبلا در ایران زندگی می کرده اند.معمولا بر خلاف میزان جمعیت مسلمانی که در این کشور وجود دارد اما به خاطر شعار جدایی دین از سیاسیت زمانی که با تور ترکیه به این کشور سفر می کنید دقیقا خواهید دید که واقعا دین از سیاست جدا بوده و از انواع تفریحات ی که در سایر کشورهای غربی وجود دارد نیز در این کشور موجود است.
به دلیل نزدیکی ترکیه به ایران معمولا یکی از مکان هایی که همه ساله توسط هموطنان ما برای مسافرت انتخاب می شود همین کشور ترکیه است.در توریسم تور حتی می توانید اطلاعات جامعی درباره تور ترکیه ۹۵ نیز دریافت نمایید.

 

 

قیمت تور ترکیه

 

به دلیل نزدیک بودن فاصله شما می توانید قیمت تور ترکیه را با مبلغی مناسب پرداخته و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایید.همچنین اگر باز هم می خواهید این سفر برای شما ارزان تر از همیشه بیافتد پیشنهاد می کنیم از تور لحظه آخری ترکیهاستفاده نمایید.این نوع تورها معمولا به خاطر شرایط تور لحظه آخری همیشه ارزان تر از حالت های معمولی هستند.

تور لحظه آخری ترکیه

 

 

شما عزیزان اگر به دنبال اطلاعات کاملی در مورد انواع تور مسافرتی و تور گردشگری هستید پیشنهاد می کنیم حتما با دقت از تمام بخش های سایت ما دیدن نمایید.تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا از نقاط مختلف جهان برای شما علاقه مندان اطلاعات جامع و کاملی را در سایت قرار دهیم .

نوشته شده توسط مهران در 12:39 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

خانواده دوست و بسیار خونگرم

فرهنگ و اداب و رسوم مردم ترکیه
به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که ترکیه دارد از سویی با کشورهای اروپایی همسایه بوده و از طرف دیگر با کشورهای آسیایی و همین امر موجب شده تا تاثیرات بسزایی بروی آداب و رسوم و فرهنگ مردمان این سرزمین گذاشته شود.خصوصیت کلی ترک ها بیشتر به فرهنگ شرقی شباهت دارد تا به فرهنگ اروپایی.انها افرادی خانواده دوست و بسیار خونگرم هستند.مانند رسوم گذشته مردان معمولا رییس خانواده هستند.
در ترکیه قانونی وجود دارد که زن بعد از ازدواج با نام فامیل شوهرش صدا زده می شود و در محافل قانونی و رسمی نیز او را با نام خانوادگی شوهرش می شناسند.در ترکیه مردان نمی توانند چند همسر داشته باشند و این امر به عنوان جرم تلقی می گردد.همچنین باید حتما ازدواج ها کاملا رسمی و قانونی صورت پذیرد و به صرف اینکه به صورت شرعی انجام شود اما در جایی ثبت نشود غیر قانونی می باشد.
در ترکیه نیز به مانند ایران مراسم ازدواج دارای رسم و رسومات خاص خود است.یکی از رسوم جالب این سرزمین در هنگام عروسی این است که دوستان عروس نام خود را در درون کفش عروس می نویسند و بعد از پایان عروسی کفش را در آورده و اگر نام کسی پاک شده باشد یعنی به زودی او نیز عروس خواهد شد.

ترکیه
اگر قصد مسافرت به کشور ترکیه را دارید می توانید با یک تور ترکیه نسبت به این موضوع اقدام نمایید.زمانی که در شهر های این کشور قدم می زنید چیزی که ممکن است زیاد جلب توجه کند این است که معمولا در هر محله ای که پا می گذارید یک قهوه خانه می بینید که مردان ترک ساعت ها همراه دوستان خویش به گپ و گفتگو در انجا می پردازند.زنان ترک نیز معمولا با دوستان خود در طی ساعات خاصی در محلی جمع می شوند.
با وجود همسایگی با غرب و تاثیراتی که بر فرهنگ مردمان این سرزمین گذاشته است اما هنوز شاهد هستیم که تعارف و اصطلاحات مودبانه در میان مردم این کشور رواج دارد.مردان معمولا از واژه آبی که به معنی برادر بزرگتر است برای هم استفاده می کنند و در مقابل نیز واژه قارداش که به معنی برادر است استفاده می شود.

تور ترکیه
خانم ها نیز از واژه آبلا به معنی خواهر بزرگتر استفاده می کنند و در مقابل نیز واژه باجی که به معنی خواهر است استفاده می شود.ترک ها نیز مانند ایرانی ها مردمانی مهمان نواز هستند و دوست دارند تا مهمان را به منزل خویش ببرند. حتی اگر مهمان بخواهد زود از منزل برود به نوعی توهین به صاحبخانه بوده و ین معنا را می رساند که او از مهمانی راضی نبوده است.پیشنهاد می کنیم حتما سفری به این کشور زیبا داشته باشید.به دلیل نزدیکی آن به کشورمان معمولا قیمت تور ترکیه مناسب و مقرون به صرفه است.اگر می خواهید این سفر در ارزان ترین حالت خود برای شما اتفاق بیافتد پیشنهاد می کنیم حتما از تور لحظه آخری ترکیهاستفاده کنید. معمولا شرایط تور لحظه آخری به گونه ای است که ارزان تر از حالات معمولی خود می باشد.اگر دوست دارید برای سال جدید خود را اماده سفر به این کشور زیبا نمایید پیشنهاد می کنیم به قسمت تور ترکیه ۹۵ مراجعه و اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید.

قیمت تور ترکیه
مراسم عزاداری در ترکیه نیز دارای آداب و رسوم خاص خود می باشد. در این جور مواقع تا سه روز همسایگان غذای خانواده مرحوم را برایشان می برند و در عوض خانواده مرحوم نیز فقط در این سه روز حلوا می پزد و به همسایگان می دهد.به مانند ما ایرانیان مردم ترکیه نیز عید نوروز را جشن می گیرند و انرا آغازی برای طبیعت می دانند .البته نباید فراموش کرد که کردهای ترکیه سال ها تلاش کردند تا توانستند عید نوروز را به عنوان یک روز تعطیل و رسمی در کشور به رسمیت بشناسند.

تور لحظه آخری ترکیه

 

 

به نظر میرسد با توجه به نوع فرهنگ و آداب رسوم این کشور و شباهت های زیاد ان با فرهنگ ایرانی می توان با یک تور مسافرتی سفری لذت بخش به این سرزمین داشت.جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور گردشگری می توانید بخش های مختلف سایت را با دقت مطالعه نمایید و اطلاعات مورد نیازتان را بدست آورید.

نوشته شده توسط مهران در 12:36 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

تاریخچه ترکیه

تاریخچه ترکیه
کشور ترکیه یکی از زیباترین کشورها ی منطقه می باشد. این کشور در واقع از دو بخش تشکیل شده است. قسمت بزرگ تر که به آناتولی معروف است در جنوب باختری اسیا واقع شده و قسمت کوچک تر آن نیز در منطقه بالکان قرار گرفته است. نام بخش کوچک تراکیه می باشد.در بخش خاور ترکیه با کشورها ایران و آذربایجان و ارمنستان و گرجستان همسایه است و در بخش جنوبی نیز با کشورهای عراق و سوریه هم مرز می باشد.اما در بخش اروپایی و شمال باختری ترکیه را می توان با کشورهای بلغارستان و یونان هم مرز دانست.

 

تور ترکیه
به نظر می آید اگر برای مسافرت تور ترکیه را انتخاب نمایید با توجه به جاذبه های بسیار گردشگری و موقعیت آب و هوایی می توانید لحظات بسیار خوبی را در مدت اقامتتان در این کشور زیبا سپری کنید.در مورد قیمت تور ترکیه نیز با توجه به امکاناتی که برای شما رد نظر گرفته خواهد شد و همچنین هتل محل اقامت و مدت زمان سفر قیمت های متفاوتی وجود دارد.آندسته از علاقه مندان به این کشور اگر دوست دارند سفری ارزان تر داشته باشند پیشنهاد می کنیم همیشه اخبار تور لحظه آخری ترکیه را دنبال نمایند.چرا که تورهای لحظه اخری معمولا بسیار ارزان تر نسبت به حالت های معمولی هستند.برای دریافت اطلاعات تور لحظه آخری ترکیه می توانید در بخظ خبر نامه سایت ما به صورت رایگان عضو شده و از آخرین اطلاعات روز در این زمینه استفاده نمایید.می توان اینگونه عنوان کرد که به دلیل شرایط تور لحظه آخری همیشه این تورها نسبت به حالت معمولی ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهند بود.

برای شما عزیزان اطلاعات دقیق در مورد تور ترکیه ۹۵ نیز قرار داده ایم که می توانید به بخش مربوطه مراجعه و مطالعه نمایید.

 

قیمت تور ترکیه
مرزهای آبی این کشور از شمال به دریای سیاه خواهد رسید و از بخش باختر با دو دریای کوچک مرمره و اژه مرز آبی دارد.در بخش جنوبی نیز با دریای مدیترانه دارای مرز آبی می باشد. با توجه به مرزهای آبی که ترکیه در بخش های مختلف دارا می باشد از دو تنگه بسیار راهبردی با نام های بسفر و داردانل نیز برخوردار می باشد.
کشوری پهناور با ۷۸۳و۵۶۲ کیلومتر مربع که دارای منطقه ای کوهستانی و بسیار پر باران می باشد.اگربه نقشه جهان نگاه کنید خواهید دید که شکل ترکیه بیشتر شبیه به یک مستطیل می باشد.قرار گرفتن ترکیه در یکی از حساس ترین مناصط جهان باعث شده تا موقعیتی بسیار راهبردی و حساس باشد.به خاطر این موقعیت ویزه کشورهای بسیاری از جمله خود ایران به منظور ترانزیت کالا به اروپا باید از خاک ترکیه استفاده نمایند.
جمعیت این کشور زیبا طبق آخرین سرشماری در سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۷۶ میلیون تن بوده که می توان بیش از ۷۵ درصد از انها را مسلمانان سنی دانست و حدود ۱۵ تا ۲۵ در صد نیز جز علویان می باشند.جالب است بدانید که حکومت کشور ترکیه لاییک می باشد اما بسیاری از مردم در اعیاد قربانو فطر به برگزاری مراسمات مذهبی می پردازند و این دو روز در کشور ترکیه به عنوان تعطیلات رسمی محسوب می شود.از میزان جمعیت ذکر شده در حدود ۷۵% آنها ترک تبار هستند و تنها ۷ تا ۱۲ در صد مردم این کشور کرد می باشند.مابقی نیز از دیگر اقوام مختلف می باشند که در این کشور زندگی می کنند.

با توجه به تاریخ کهن ترکیه و زیبایی هایی که در قسمت های مختلف این کشور می توان یافت همه ساله افراد مختلفی از سراسر جهان همراه با تور مسافرتی به این کشور سفر می کنند. شما عزیزان هموطن نیز اگر به دنبال بهترین تور گردشگری ترکیه هستید می توانید بخش های مختلف سایت را با دقت مطالعه نمایید و اطلاعات مورد نظرتان را در این زمینه بدست آورید.

 

تور لحظه آخری ترکیه
در مورد زبان رسمی این کشور همانطور که شاید تا به حال شنیده باشید ترکی استانبولی می باشد.در زمان های دور زبان استانبولی با خط عربی (عثمانی) نوشته می شد و بعد ها در زمان حکومت آتا ترک این خط به خط لاتین تغییر یافت.قرار گیری ترکیهدر میان دو فرهنگ شرقی و غربی موقعیت فرهنگی خاصی را رد این کشور پدید آورده است.البته هنوز فرهنگ مردمان این کشور بیشتر به فرهنگ شرقی شباهت دارد.در کل ترکیه با ۶ کشور آسیایی و دو کشور اروپایی هم مرز می باشد که در زیر به میزان مرزهای مشترک اینر کشور با دیگر کشورهای همسایه اش اشاره ای کرده ایم :
مرزهای مشترک با ایران ۴۹۹ کیلومتر
با جمهوری آذربایجان ۹ کیلومتر
با کشور ارمنستان ۲۶۸ کیلومتر
با کشور گرجستان ۲۵۲ کیلومتر
با کشور عراق ۳۵۲ کیلومتر
با کشور سوریه ۸۲۲ کیلومتر
با یونان ۲۰۶ کیلومتر و با بلغارستان نیز ۲۴۰ کیلومتر.

 

نوشته شده توسط مهران در 12:35 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

کشور ترکیه در سطر این رده بندی قراردارد

تور لحظه آخری

 

تور لحظه آخری

 

شاید شما هم واژه تور لحظه آخری را تا به حال شنیده باشید.این تور ها از این جهت لحظه آخری نامیده می شوند که در کوتاه ترین زمان نسبت به تاریخ شروع تور قرار گرفته اند.معمولا 1 تا 2 روز قبل از شروع یک تور را به عنوان تور لحظه آخری قلمداد می کنند.زمانیکه یک تور در مدت زمان تعرریف شده خود نتواند به حد نساب ظرقیتش برسد برای اینکه بتوانند در فاصله زمانی باقیمانده باقی ظرفیت ها را نیز پر کنند از ترفند فوق استفاده می کنند.
در این حالت معمولا از 10% تا حتی 50% نیز در قیمت اولیه تور به مسافر تخفیف می دهند تا بتوانند آنها را جذب نمایند.تور های لحظه آخری معمولا برای کشورهایی که از ایرانی ها ویزا یا همان روادید نمی خواهند بیش از سایر کشورهای دیگر پیش می آید.
معمولا کشور ترکیه در سطر این رده بندی قراردارد و بعد از ان کشور هایی همچون مالزی و سریلانکا و بلاروس و گرجستان در رده های بعدی هستند.این ترفند همانطور که گفتیم معمولا بین 24 تا 48 ساعت قبل از شروع تور رخ می دهد و آژانس ها سعی می کنند تا جایی که ممکن است تمام ظرفیت تور خود را کامل نمایند.
اگر خوش شانس باشید گاهی اوقات حتی ممکن است تا 60% از قیمت واقعی تور نیز تخفیف شامل حالتان شود.اگر واقعا به دنبال تور لحظه آخری هستید باید در ایام پیک مسافرتی مانند تعطیلات نوروز و یا تعطیلات خاص در تابستان به دنبال ان باشید. در این حالت با توجه به اینکه حجم مسافرت ها بالا می رود آژانس ها اقدام به رزرو هتل ها و گارانتی آنها می کنند و چون تعداد ارائه دهنده های تورهای مسافرتی نیز زیاد است ممکن است در پاره ای از اوقات یک تور به ظرفیت مورد نظر خود نرسد و آزانس در اینصورت متحمل ضرر خواهد شد. به همین دلیل تور های لحظه آخری را با تخفیف های بالایی ارائه می دهند تا بتوانند از ضرر تا حد ممکن جلوگیری نمایند.
معمولا روش های اطلاع رسانی تور های لحظه آخری به دلیل کمبود وقت باید در سریع ترین حالت ممکن انجام شود. در این شرایط آژانس ها به همکاران خود زنگ می زنند و برای تمامی اطلاعاتی که از مشتریان قبلی خود دارند نیز اطلاع رسانی گروهی از طرق مختلف مانند ارسال پیامک گروهی و یا ایمیل گروهی را انجام می دهند.بع دلیل کمبود وقت معمولا امکان چاپ و تبلیغ این تورها در مجلات و روزنامه نیست.
و اما ما در مجموعه گردشگری توریسم تور سعی کرده ایم با اطلاعات جامعی که در زمینه تور های لحظه آخری از سایر آژانس های مسافرتی جمع آوری خواهیم کرد به شما مشتریان عزیز و علاقه مندان به تور لحظه آخری این کمک را کرده باشیم که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید بهترین و ارزان ترین تور را بیابید.در این بخش شما می توانید انواع تورهای لحظه آخری به مقصد های مختلف و همراه با تخفیف ها مختلف را بیابید.
دقت نمایید ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال قیمت ها و کیفیت ارائه شده تورها نداریم و تنها به منظور تسهیل در یافتن اینگونه آزانس ها اطلاعات انها را جمع آوری و در این بخش برای شما قرار داده ایم. حتما قبل از انتخاب نهایی تور مورد نظرتان تحقیقات لازم را انجام دهید و سپس اقدام به انتخاب تور گردشگری مورد نظرتان نمایید.
اگر دوست دارید تا از آخرین اخبار و تور های لحظه آخری همیشه با خبر باشید می توانید همین الان به صورت رایگان در خبر نامه ایمیلی ما عضو شده و از این پس اگر تور لحظه آخری در سایت اضافه کردیم سریعا خبر آن را برای شما ایمیل خواهیم کرد و می توانید اخبار ما را به روز و آبدیت شده دنبال نمایید.
حتما مراقب باشید که هر انچه که شما از آزانس های مشافرتی در مورد تور های ارائه شده توسط انها می شونید نیز در قرار دادتان ذکر شود.تجربه نشان داده برخی از آزانس های سود جو با تعریف و تمجید ها غیر واقعی و با دادن اطلاعات غلط به مشتریان آنها را جذب کرده و در آخر چیزی دیگر را به مشتریان ارائه می دهند و چون در قرار دادمیان انها هیچ کدام از قول های انها نیز ذکر نشده معمولا مشتری دستش از همه جا کوتاه بوده و نمی تواند از انها شکایت نماید.پس حتما قبل از اینکه تصمیمی به انتخاب نهایی آژانس مورد نظرتان نمایید نسبت به مسایلی که عنوان کردیم دقت لازم را داشته باشید.

نوشته شده توسط مهران در 12:34 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

سه شنبه سی ام تیر ۱۳۹۴

مسئول انتخاب هر نوع تور مسافرتی هستید

تور ترکیه ۹۵

تور ترکیه ۹۵

اگر به دنبال سفر به ترکیه هستید و می خواهید اطلاعات دقیق درباره تور ترکیه ۹۵ کسب نمایید پیشنهاد می کنیم این بخش را با دقت مطالعه نمایید.در ضمن توجه کنید که اطلاعات وارد شده تنها جهت کسب آگاهی بیشتر شما بوده و در نهایت شما مسئول انتخاب هر نوع تور مسافرتی هستیدو ما در این مورد هیچگونه مسئولیتی نداریم و تنها در جهت اطلاعت رسانی و راحیت یافتن اطلاعات جامعی در باره تورهای سال آینده این اطلاعات را برایتان در این مکان قرار داده ایم.

ترکیه یکی از زیبا ترین کشورهای همسایه محسوب می شود . موقعیت جغرافیایی ویژه ای که این کشور در ان واقع شده است باعث گردیده تا در میان منطقه و حتی جهان از اهمیت بالاییبر خوردار باشد. بخش از خاک کشور ترکیه در آسیا و بخشی دیگر نیز در اروپا قرار دارد و کشورهایی از آسیا و اروپا در همسایگی این سرزمین زیبا قرار گرفته اند از جمله ایران که به عنوان همسایی آسیایی ان محسوب می شود.

 

تور ترکیه

در ایران در طول سال و در ایام مختلف شاهد هستیم که تور ترکیه همیشه از رونق خاصی برخوردار بوده و مردم علاقه زیادی به تور گردشگری این کشور دارند.شاید شما هم بدتان نیاید برای یک بار هم که شده به این کشور یبا سفر نمایید و از جاذبه های توریستی آن دیدن کنید.معمولا به دلیل همجواری با ایران و نزدیک بودن مسافت قیمت تور ترکیه نسبت به دیگر تورهای خارجی به صرفه تر است و. شاید یکی از دلایل استقبال بیش از حد مردم از این تور همین باشد.البته یکی دیگر از دلایل استقبال از ترکیه این است کهتور لحظه آخری برای این کشور بسیار زیاد است و همانطور که می دانید در تور های اینچنینی معمولا از ۱۰% تا حتی ۶۰% نیز تخفیف شامل حال مشتریان می شود.

ترکیه شهر های دیدنی زیادی دارد که شاید مهمترین و توریستی ترین انها عبارتند از :
آنتالیا
استانبول
آنکارا
کوش اداسی
مارماریس
ازمیر
بدروم
آلانیا

تور ترکیه

در این بخش می توانید اطلاعات کاملی درباره انواع تور ترکیه ۹۵ از آژانس های مختلف را مشاهده نمایید. دقت کنید که مجموعه توریسم تور به هیچ وجه هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات مندرج شده ندارد و تنها جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان این اطلاعات را گرد آوری و در سایت قرار داده است.پس دقت کنید زمانی که می خواهید تور مسافرتی خود را انتخاب کنید حتما انچیزی که آزانس های مسافرتی به صورت شفاهی به شما می گویند در قرار داد به صورت کتبی نیز ذکر شود.تجربه نشان داده است که برخی از آژانس های سود جو از بی اطلاعی مسافرین خود نهایت استفاده را کرده وبا تبلیغات پر زرق و برق و دادن اطلاعات نا درست مشتریان را به سمت خود جلب می کنند.